Четверг, 19.12.2024, 01:14

НТУУ КПИ ЗГ-71

Главная | Регистрация | Вход
Приветствую Вас Гость
RSS
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 127
Категории раздела
Композиция издательства [2]
Реклама [1]
Компьютерная графика [2]
Правознавство [1]
Политология [1]
Рисунок [0]
Живопись [1]
История книги [1]

Задания


Главная » Статьи » 4 курс, семест 2 » Реклама

Задание на семестр

Назва роботи:

Розробка паспорту стандартів корпоративного стилю

(бренд-бука)

умовної компанії

 

Ціль роботи: надбання практичних навичок роботи з елементами корпоративного стилю, створення технічної документації для власних дизайнерських розробок, набуття практичного досвіду роботи з наскрізним дизайном широкого спектру рекламно-представницької продукції та ділової документації.

 

Технічне завдання.

 

Використовуючи розроблені у лаб.раб.№6 та . №7  логотип умовної компанії та макети деяких корпоративних документів, розробити проект фірмового стилю умовної компанії та викласти його у вигляді «Паспорту стандартів корпоративного стилю» за такою схемою (скорочений учбовий варіант):

1. Знак, фірмовий знак, логотип

1.1. Структура фірмового блоку (логотипу та назви, або логотипу та слогана, товарного знаку тощо) та варіанти компонування (слово поряд зі знаком, слово під знаком тощо)

1.2. Модульна сітка побудування фірмового знаку.

1.3. Кольорове рішення знаку. Опис кольору знаку у різних кольорових моделях. Допустимі варіанти кольорового рішення.

1.4. Чорно-біле вирішення знаку, яке допускається. Контурне вирішення знаку, якщо допускається.

1.5. Допустимі варіанти фону для знаку.

1.6. Межі території знаку (відступи до інших об»єктів)

1.7. Допустимі межі масштабування знаку.

2. Фірмові кольори.

2.1. Визначення фірмових кольорів у різних кольорових моделях (CMYK, Pantone, RGB)

2.2. Визначення граничних меж (у процентах від цілого) присутності кожного з фірмових кольорів у композиції рекламного модулю або елементу (наприклад: колір №1 – не менш ніж 50%, колір №2 від 15 до 25 % …)

3. Фірмові шрифти

3.1. Основний фірмовий шрифт (той, яким пишеться назва)

3.2. Додатковий фірмовий шрифт (якщо є) – шрифт, яким набирається текст візитних карток, адреси у бланках, рекламні повідомлення та ін..

3.3. Системний фірмовий шрифт (шрифт, яким набираються текстові документи – факси, листи, рахунки, договори тощо)

Або  - єдиний корпоративний шрифт різної гарнітури, або супергарнітура  (індивідуально, згідно концепції фірмового стилю)

4.Графічні елементи наскрізного дизайну – корпоративні інтегратори.

Форма (за сіткою з розмірами), колір, варіанти застосування.

5. Ділова  документація

5.1. Візитна картка директора українською мовою та візитна картка корпоративна.

(Не забувати при наявності елементів «на виліт» залишати 2 мм під обріз!). Варіанти виготовлення та відповідні варіанти кольорового вирішення.

5.2. Загальний бланк організації (для довідок  використовувати ДСТУ 4163-2003)

5.3. Конверти С4 229 х 324    та     Е 65  220 х 110 («євро-конверт»)

6. Сувенірна продукція

3-4 види умовних види (футболка, бейсболка, сумка тощо) та схема розміщення фірмової символіки. Приклад: бренд-бук компанії «Київстар», надається.

7. Недопустимі варіанти використовування фірмової символіки

(кольори, розміщення на недопустимому фоні, використовування у якості тексту, спотворення пропорцій, спотворення композицій фірмового блоку тощо)

 

Умови виконання.

  1. Завдання виконується у вигляді багатосторінкового документу (близько  12 сторінок) , кінцевий результат - у форматі pdf , багатосторінковий. Друк двобічний або тільки на лицьовій стороні (під швидкозшивач)  - на  свій розсуд.
  2. Має бути титульна сторінка («обкладинка»). На титульній сторінці має бути зазначено у правому нижньому квадранті: розробив (П.І.Б.), група ЗГ-7…,
  3. Сторінки мають бути пронумеровані.
  4. Повинні бути зазначені назви розділів (наприклад, 1. Логотип та фірмовий блок   2. Фірмові кольори…)
  5. Там, де потрібно відтворити модульну сітку та розміри, треба вказувати їх за розмірними лініями,  арабськими цифрами та літерами. Вказати, що саме приймається за основний модуль (розрахункове значення, яке позначається латинською літерою).
  6. Готова робота подається у вигляді pdf-файлу на СD диску, що підписаний прізвищем студента, або висилається поштою.
  7. Строк здачі – під залік у 8-му семестрі.
Категория: Реклама | Добавил: Yusia_13 (23.01.2011)
Просмотров: 759 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024